ناجی اولین سیستم مشاوره تغذیه تلفنی در کشور
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

مشاور تغذیه در منزل

مشاوره حضوری

مشاوره تغذیه در منزل

گاهی شرایط افراد به آنها اجازه خروج از منزل را نمی دهد. این شرایط شامل کهولت سن و مسائل مرتبط با آن، بارداری و شیردهی، مادران خانه دار با چند فرزند، کودکانی که از مطب پزشک واهمه دارند، افرادی که دارای معلولیت ذهنی و جسمی هستند و مبتلایان به بیماری های مختلفی مثل دیابت، فشار خون، آسم، انواع سرطان و خیلی موارد دیگر می شود.

تمام کسانیکه تحت شرایط فوق قرار دارند، برای بهبود وضعیت و جلوگیری از وخامت شرایط نیاز به ملاحضات تغذیه ای دارند که بی شک وجود یک مشاور تغذیه بسیار ضروری است. با وجود محدودیت های رفت و آمد برای این افراد و مسائل مربوط به سفرهای درون شهری مثل ترافیک، آلودگی هوا، هزینه ی ایاب و ذهاب بالا در شرایط ویژه که نیاز به ویلچر و یا آمبولانس وجود دارد، منطقی ترین و ساده ترین راه، حضور مشاور تغذیه در محل زندگی بیمار و یا شخص نیازمند به مشاوره است.

علاوه بر همه ی این موارد، برخی افراد به خصوص کودکان و سالمندان در محیط منزل احساس امنیت و راحتی بیشتری خواهند کرد و به موجب اینکه متخصص تغذیه به شکلی دوستانه و در محیطی آشنا با آنها ملاقات داشته و مواردی را توصیه کرده است، ارتباط بهتری برقرار می کنند و انگیزه ی بیشتری برای اجرای برنامه غذایی خواهند داشت.

با وجود اینکه مشاوره تغذیه تلفنی یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های ارتباط با مشاور تغذیه است، جلسات حضوری و صحبت از نزدیک با مشاور مزایای بسیاری دارد که شامل خدمات کامل تر به مخاطب است.

خدماتی که در جلسات مشاوره تغذیه در منزل توسط تیم مشاوره تغذیه ناجی ارائه می شود شامل موارد ذیل می باشد:

  • حضور مشاور خانم و آقا به طور همزمان برای احساس راحتی بیمار
  • ارائه مشاوره و تنظیم رژیم غذایی
  • آنالیز درصد چربی بدن (بوسیله دستگاه)
  • آنالیز کامل برای بررسی وضعیت سلامت بدن (بوسیله دستگاه کوآنتوم)
  • لاغری موضعی و چربی سوزی شکم و پهلو (بوسیله دستگاه کویتیشن)
  • جوانسازی و لیفت پوست برای نواحی که در اثر کاهش وزن و یا افزایش سن دچار افتادگی شده اند (بوسیله دستگاه RF)
  • بهبود و درمان سلولیت (بوسیله دستگاه وکیوم و RF)

ارتباط با مشاورین بعد از جلسه مشاوره

معمولا بعد از مراجعه به مطب، فرد مراجعه کننده تا جلسه ی بعدی به متخصص تغذیه دسترسی نخواهد داشت. اما در برنامه ی کار مشاوره تغذیه در منزل و مشاوره تغذیه تلفنی، امکان پاسخگویی به سوالات و برطرف کردن مسائل به صورت 24 ساعته از طریق تلفن، واتس اپ، تلگرام و اینستاگرام فراهم آمده است.

تیم مجرب و حرفه ای مشاوره تغذیه ناجی، با بهترین و به روزترین دستگاه های لاغری، تناسب اندام و آنالیز بدن آماده ارائه خدمات به صورت مشاوره تلفنی، مشاوره در منزل و مشاوره در مطب می باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره حضوری در منزل و تعرفه خدمات مورد نظرتان همین حالا با شماره گویای  71053583-021  تماس حاصل فرمایید.

 

Call Now Button